Compártelo



Laughing around the world, The best countries to laugh / Los mejores paises para reir / Najlepsze kraje do beczki

Don´t take your life too seriously. Laugh as people around the world.
No tomes tu vida tan en serio. Rie como la gente de todo el mundo.

Dla wyjasnienia: Ten post nie ma nic wspolnego z uroczystoscia smierci w Polsce. Przeciez jeszcze niedawno tak wszyscy najezdzali... A teraz jednocza sie w smutku... Hipokryzja. A swoja droga to czy sie smiejesz czy uzalasz jest tylko twoja prywatna sprawa i o niczm nie swiadczy. Zal i smutek ktory sie ciagnie jak brazylijski serial nic nie zmienia, nikomu nie pomaga, nic nie wnosi. Wiec smiejmy sie bo zycie jest cudowne i nie ma sensu go brac na serio.

England ---------------------
Poland --------------------
Japan -----------
Philippines ---------
Bolivia ---------
India ---------
Mexico -----
Spain ----
Colombia ----
Canada ----
Vietnam ----






















To be continued...

3 comments

  1. Anonymous2:59 PM

    tak. hipokryzja to najlepsze słowo w tej sytuacji...nic dodać nic ująć ;)

    ReplyDelete
  2. Naprawde fajna miedzynarodowa kolekcja smiechu :-) Filip - niedlugo trzy lata sie juz szwedasz!!! Pozdrowienia z Polski, akurat jestem od paru dni na weselu siory, zimnooooo!

    ReplyDelete
  3. Masz w 100% rację.
    :)

    ReplyDelete

Would you like to share something with me?